Miljö?

Lista på vad jag måste göra..
* Rädda världen.
 * Städa mitt rum.
* Plugga mer till körkortet.
 * Flytta hemifrån.
* Sluta slösa pengar på onödiga saker..
* Sluta RÖKA!


Menade allvar med att jag ska rädda världen..vill verkligen det. Jorden kommer förr eller senare gå under, men ffs inte av miljöförstörning. Jag är ju inte så miljöisk av mig men försöker, sortera papper, plast osv, inte ha duschen igång när man tvålar in sig, åka buss, hårspray osv. Tycker inte riktigt om människor som sitter och säger att "Vafan ska jag bry mig om det? Jag är ju ändå död sen länge, när jorden går under" och sekunden efter "Åaaah, jag vill ha en såndär vit tiger!??!" Hade jag fått ett vit tiger så hade jag INTE släppt ut den i det fria (Den blir skjuten så fort man har åkt därifrån), INTE sätta den i en djurpark, utan släppa ut den i ett djurreservat som är bevakat..typ. Tycker att alla människor borde bli mer miljömedvetna..Annars kommer jorden gå under mycket mycket mycket snabbare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner mig rätt träffad med den vita tigern och miljön iaf.

2008-10-27 @ 21:42:41
Postat av: Hanna

Rätt kul att du rätt ofta referar till mig i dina inlägg?

2008-10-27 @ 21:44:17
Postat av: Anonym

ja:)

2008-10-28 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0