Mani?

Har kommit på en sak förresten..har fått värsta infall..
typ som att lösa korsord är jag värsta inne på. Är inte särskilt skillad till det men då har jag kommit på att jag kan köpa en tidning som heter "Buslätta kryss"..då kan jag iaf lite:P Hade värsta dille på att spela nintendo DS ett tag. Spelade Theme Park förofta, så nu är det inte roligt längre. Spelade New SuperMario så mycket att jag började leta efter fusk på nätet.. Och DET är verkligen inte likt mig! Har aldrig letat fusk innan. Hindrade mig att leta efter fusk till Yoshi Island.. Då hade jag nog tröttnat på det spelet med.
Gjorde armband och halsband för ett tag sen med. Blev som en mani för mig. Jag bara SKULLE ha tid för det, även om jag hade jobbat 12 timmar på helgen..Snacka om läskigt!
Städmani hade jag när jag var liten, allt skulle vara fint och rent. Sa till och med till mamma att jag ville bli STÄDERSKA..Som tur väl är så vill jag inte bli det nu..Fast att jag städade i Hannas rum en gång:P Men det var bara roligt:)
 Undrar vad min nästa dille blir.. Oftast håller sig inte mina fix ideer särskilt länge. Högst 2-3 veckor, förutom städmanin, det höll nog i sig i 2 år. Stackars mig alltså:P
Hoppas nu bara inte att jag får en värsta ide att typ.. Åka skateboard, eller börja lira paintball..

Kramkram på er alla:)

^^ ^^ ^^ ^^

Kommentarer
Postat av: (vem tror du? ) haha

haha städa mitt rum!

och att leta fusk på nätet. HELEEENA! Fy!

Pela pelepel! :D

2008-10-28 @ 13:33:53
Postat av: Hejlena

haha:P jo jag vet:P har aldrig letat fusk innan:P städa ditt rum kan jag väl göra som plåster på såren för vad jag skrev här på min blogg;)

2008-10-28 @ 18:38:40
Postat av: Hannah bananah

Haha, men jag har ju reeedan städat.. Fast, ligger lite kläder på golvet ;)

2008-10-28 @ 20:37:50
URL: http://hannaidacarolina.blogg.se/
Postat av: Helena

ah:/ Okej då..tar det en annan gång dådå?:))

2008-10-29 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0