Man ska inte stoppa upp cigaretter i näsan, Helena!

Dagens humör: Lite pömsig, men glad ändå!
Dagens klädsel: Gamla sletna jeans, ett mintgrönt linne som är 3 år gammal och strumpor från Ullared..
Vem pratade du senast med: Jessika, och innan det var väl med min pappa och innan det var det med Martin.
Tittade senast på: Data skärmen och bolibompa:)

Nu sitter jag och pratar lite med Hanna på msn och snart blir det att gå till jobbet..börjar typ om en timme.
Känner att jag måste borsta tänderna innan jag går till jobbet, ganska onödigt med tanke på att jag kommer tända en cigg det första jag gör när jag går utanför dörren..Örk egentligen på mig själv!! Dumma Helena!
Äcklig andedräkt får man med..usch på det med.. Inte konstigt att man typ bortstar tänderna hela tiden, och typ tuggar tuggummi..men jag SKA sluta röka..Jävlarinamma!
Efter att jag har jobbat (Och rökt en massa!) ska jag hem och lägga mig på sängen. Kanske spela lite yoshiisland..får se. Prata lite i telefon, ta på mig pyamasen och släcka lampan typ.
Har märkt att jag håller på å grejjar med min mobil på nätterna, lägger den på nattduksbordet efter att jag har ställt larmet, men lik förbannad så ligger mobilen i sängen när jag vaknar och inte hittar den till en början!!! Vafasen håller jag på och grejar med den på nätterna? humm, det är frågan det!
Nej man får nog ta på sig en tröja och borsta tänderna!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah bananah

hahaha skitrolig rubrik :D tänker på Berts mamma när hon har cigaretter i näsan och säger "baberibabera, jag måste sluta röka"

2008-10-29 @ 22:26:54
URL: http://hannaidacarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha:P jasså du hanna!

2008-10-30 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0