Helgen har ...

Helgen har variiit suuuper!! (Eftersom att den började redan i torsdagskväll för min del!!!)
Fredagen var hur mys som helst..Sov ganska längre och åt frukost och badade!!!
Chillade lite och körde till citygross för att handla lite smått, träffade Martins morsa:) trevligt!
Gjorde tacos och kollade på Heros innan det var dags att köra ner till SF biografen för att hämta biljetterna till "Step Brothers"..ASBRA!
Gick och la oss tidigt för vi skulle upp vid 05.50! Men det gick inte så bra..brorsan skickade sms..skrev att han var i en fet knipa och ville låna 3000 av mig! Blev förbannad och samtidigt rädd, vet vad han håller på med och trodde att han hade råkat i en dunderknipa om inte han betalade igen pengarna..men så verkade det inte vara sen när jag pratade med syrran i lördags!

drog till Ullared..hittade en hel del men störde mig på att killen och systeryster inte kunde gå själva lite..kände mig som ett förkläde..menmen:P
Var där i ett par timmar och det var fullsmockat med bilar när vi åkte därifrån vid typ halv 2 tiden!
Körde till Alvesta och släppte av Hanna och syrran, drog in till CityGross för att köpa en strykbräda..blev lite spring där innan allt var fixat..körde hem och gjorde en stark köttgryta med ris till..
Satte upp gardiner och fixade lite, sen blev det till att byta om..skulle ju träffa Hanna och Ronjaaaa:)
Var där i ett par timmar men var förjävla trött och hade ont i magen så Martin hämtade mig..somnade direkt när jag la huvudet på kudden!!;)

Söndagen var lugn, sov längre..åt en rejäl frulle och sedan bad & dusch!
Kollade på disneyfilmer hela dagen: Skönheten & Odjuret, ringaren i notredame, bernad & Bianca och Oliver & Gänget!! Åt pizza med..testade på Palermo..dom var ju goda men det finns ju som sagt godare:) hähä!

Ska ju vara ledig denna helgen MED som kommer:P JIPPI!!!! Aslängesen man var ledig 2 helger i rad!! OTROLIGT;P

Puss puss!


Jag & Älskade!         Jag:)       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0