HATAR!

Jag hatar att vara hemma hos mamma och pappa i alvesta! Jag hatar hatar hatar det! Mår inte alls bra när jag väl är här, det är därför jag oftast är hemma hos Martin & Pierre!..Om jag ska jobba en långehelg som denna så är jag ju hemma i alvesta. Det känns som om jag inte kan andas här, som om något stryper mig! Morsan har inte lagt så stort intresse på att lära känna sin egna dotter och då känner inte heller jag för att öppna mig för henne. Prata kan jag göra med henne men aldrig om mig, vad jag gör förnågonting när jag är med Martin eller vad jag lyssnar på för musik. Hon har inte velat ha reda på det innan och då ska hon nog inte heller få reda på det nu. Vissa tänker säkert att jag är en jäkla käring och är iskall men det är jag inte. Hade du och jag skiftat så du fick min morsa och jag fick din så hade jag nog hamnat i himmelriket. Menar inte att min morsa är pest och pina varje dag, ganska ofta bara! Jag sätter absolut inte min mamma i första rummet heller..Mina syskon, min pappa och martin kommer först..Hur det kommer sedan i min skala ska vi inte ta upp här! Morsans skala ser helt annorlunda ut..Hon sätter hunden, katten och syster och yngsta bror i första rummet. Det märker man ju klart och tydligt! Nu låter jag också säkert som en liten barnunge men jag vill väll också ha lite uppmärksamhet någongång från min egna mamma! Vet inte riktigt hur jag ska förklara allt men närmare förklarningar än dethär går nog inte just nu..

Ska jobba hela helgen med..SKÖNT! Jobbar 32 timmar, slipper fundera såmycket på sina egna problem då! Ganska kul att jobba 2 st 12 timmars pass och 1 st 7 timmars pass..Make money så att säga:)
Börjar bli en riktigt rik knutte nu med när man slutar med dumma ovanor;P


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0