Hallaballoooo!

Vart ju ett tag sen man skrev här, och eftersom att jag inte kan sova så kan jag ju likagärna skriva lite här..

detdär med skjutningen är ett riktigt hallaballooo..
tänk er en riktig clintanfilm där 2 stycken ska göra upp..det är så varmt att luften står stilla.Snubbarna står 10 meter ifrån varandra och svetten rinner i pannan och ner i ögonen. Övriga innevånare håller sig inomhus men kollar genom fönstrerna på händelsen. De två därute håller en hand en liiiten bit ovanför revolvern..det gäller bara att skjuta först...(ungefär så!)

Jobbet ringde innan med..
-Ja, Hallå?
- Ja, hej det är **** från **** och jag undrar vad du gör imorgon?
- Jag är ledig...
-jaha, men då kan väl du jobba?
-Nej, nu är det så att jag har tagit ledigt från *** för att kunna vara ledig hela helgen...
-aha, vad ska du göra då?
- Ehh? umgås med min pojkvän och försöka bli frisk...
sedan tog samtalet slut..men bara dendär frågan "Vad ska du göra då?" tyckte jag var lite konstig..tyckte det blev lite för personligt för min smak..Privatliv kallas det...man kan ju inte jobba varenda helg=P

Försöka bli frisk med ja, är halvt sjuk. Feber, ont i halsen och snörvlig. Verkar som det är fler än jag som är det. Ganska jobbigt bara att gå runt på stan (som jag gjorde idag) och harkla mig och hosta inne hos frissan..Slank ju in på en såndär drop in, var bara tvungen att fixa till lugg och det slitna. Ändå tar dom hutlösa priser för att bara tunna ut och toppa håret...Puh...

Laddar ner 14 album med Hard Dance mania med..ska iväg med jobbet på Onsdag!!!KUUUUUL=)

Puss!
Ps: Veckans bästaste låt är I Samma Bil med Bo Kaspers Okester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0