Gött!

Ganska skönt att jobba 3 kvällar denna veckan:)
Jobbar iofs dag på fredag men det gör ingenting, för då är ju jag utvilad och pigg på det:P Ska ju åka till Nybro efter jobbet med på fredag..hälsa på martins kompisar..måste köpa något till deras lille son med...humm..dålig på såntdär:/
Ska vidare till Öland sen på lördag och hälsa på Martins pappa och Eddie..Han är ju hela 10 månader nu..liten skitunge är det allt;) Ska bli gött att komma ifrån Alvesta/Växjö lite..hitta på något roligt..menar ju inte då att allt man gör här är tråkigt..bara längesen man var och hälsade på dom..åkte runt bara! Senast var ju i somras!!
 
Och Hanna, ber om ursäkt för att du har tagit åt dig..tänker inte alltid efter vad det är jag skriver. Detdär med festandet menade jag inte dig..Ber om ursäkt även där att du tog åt dig=/  Men det med miljön var du. Ska göra som du sa och skriva ditt namn när jag menar dig så slipper det bli en massa missförstånd! Det är ju inte lätt att veta vem jag menar när jag inte skriver namn. Dumt av mig=(
(Nu har jag ändrat lite i dethär inlägget..hoppas att alla förstår detta!)

Nu ska jag ut med hunden:) Puss

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon, allt bra idag? :)



Vad tycker du om min Halloween design på bloggen?

Titta gärna in och kommentera snälla :).



Http://Ferhat.Blogg.Se/

2008-10-28 @ 11:20:20
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: hahahanna

haha halloween-design! :D sånt borde man kanske börja med, pynta i bloggen!

ska nog julpynta min blogg snart! :D

2008-10-28 @ 11:25:53
Postat av: Helenanana

HAHAHA:P Jag med:P får väll börja nu då med halloween pyntet:P:P:P

2008-10-28 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0