<3<3<3<3

Lika bra att blogga lite när man inte har annat för sig:)
Jag har bestämt mig för att börja leva ett "sundare" liv eller vad det nu kallas..hehe, har ju aldrig testat det innan..alla verkar vara så nyttga och hälsosamma så kan jag nog också det:P
Och då kan jag ju fråga hälsogurun nummer ett: MARTIN:) han tränade ju jättemycket innan så han vet ju verkligen vad man ska äta och inte äta osv...men jag ska börja med en sak änsålänge och det är att sluta röka! börjar fan få ont i lungorna när jag röker..och ska jag erkänna så har jag typ gått runt det senaste halvåret och oroat mig över hur svarta mina lungor är, om jag har fått cancer än och vilken dålig andedräkt jag har..skumt men sant..likabra att sluta röka.
Har ju i stort sett slutat supa..inte lika kul längre..det handlar bara om vem som blir mest packad..och om att slåss ute på dansgolvet..men det kan ju fortfarande vara kul någon gång ibland..men inte som när man var 18. Men vissa håller ju fortfarande på och super precis som om dom fortfarande var 18..men gärna för mig;)
Ska nog börja träna med..men inte på ett träningscenter eller så utan mer hemma och sådär..för hälften av sakerna som finns där kan man likagära göra hemma..som det där jävla joggingsbandet..då kan du väl likagärna springa ute..då får du en massa frisk luft med:P
Ska ju åka till Ullared snart med, det kommer bli kul:) Måste ju köpa en ny badrumsmatta och en gardinstång har jag kommit på iaf:) haha! tänkte kolla på påslakan och sånt där med..brukar ju vara ganska billigt där..hoppas inte det är såmycket folk bara när vi ska dit. Gillar inte att bli påkörd av gamla gubbar som inte kan styr deras vagnar ordentligt! Dom kan väl sitta vid detdär cafeet som heter "Oasen" och vänta tills deras käringar har handlat färdigt!! TYYYP!
Satt och glodde på 12 avsnitt av Heroes igår med..martin och pierre vart och jobbade så då passade jag på att kolla lite..började bli riktigt spännande när jag skulle gå och lägga mig så får väl kolla vidare när jag har skrivit färdigt:)
Min chef sms:ade mig innan med..hon skrev att polisen ska komma till jobbet någondag och prata om vad det var som hände mig och det tycker jag är bra..jag har ju i stort sett inte fått reda på någonting alls.. Det är ju bra att dom har fått den sprillans bra iden:)
Nej nu ska jag ta mig en halva cigg och sedan ska jag dammsuga, och eeeefter så ska jag kolla på Heroes!
Puss!


Kommentarer
Postat av: hänni.

haha jag tror gärna att jag är 18!

2008-10-02 @ 22:24:44
Postat av: Helena

haha, supandet? gärna för mig:)

2008-10-03 @ 12:32:31
Postat av: Helena

hehe, supandet? gärna för mig:))

2008-10-03 @ 12:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0