Veckan som gått..

Måndag: Gick upp tidigt..började ju vid halv 8. Martin körde mig till jobbet (TACK!!!) Jobbade till 3 och gick sedan hem för att lämna min väska som jag hade haft under helgen!
Åkte in till stan och träffade hanna som hade shoppat lite:) Fikade på Askelyckan, åt någon halvgod kaviar macka..Hannas såg mycket mycket godare ut:)
Gjorde inte mycket under kvällen, skulle upp tidigt dagen efter..

Tisdag: (Som jag redan skrivit lite om!:) upp tidigt igen. Jobbade från halv 8 till 4. Gick lite tidigare och Hanna hämtade mig vid jobbet. Tog en drive in till stan..Fast till samarkand då:) Hittade ett par asfräna skor, hade det bara funnits i en storlek större skor så hade jag köpt dom:)
Gick in på maxi...köpte en bok..
Åkte hem och åt, gick ut en runda med mamma. Berättade att jag ska flytta! Blir i slutet av November. Broder Joel ska hjälpa mig att flytta alla kartonger, han ska låna nån flisbil typ.

Onsdag: Gjorde typ ingenting vettigt mer än att jag pratade med min chef om skjutningen och lite annat smått och gott, gick hem en runda för att sedan gå ner till körskolan. Står bland mina papper att dom öppnade vid 4, MEN det var vid kvart över. Segt att vänta utanför i kylan! Var något vajsing med deras internet så mitt test blev typ inte registrerat:( Dumt! Spelade nintendo ds resten av kvällen (beroende!!)

Torsdag: Gick upp tidigt för att jobba ett par timmar. Komer hem och packar resten som jag ska ha med mig till Martin, han kom och hämtade mig! (TAAAACK!!!)...försökte ringa min pappa (som inte var hemma för tillfället!) men han svarade inte. Ringde mig senare och så pratade jag med honom en stund:)
Kollat på HEROES resten av kvällen...typ alla avsnitt..eller nej, från avsnitt 24 från episod 2...
Pratat med Hanna i telefon med..skönt att reda ut saker och ting. Det är ju som i hjärnkontoret "Frågar man ingenting så får man inga svar", och som i en chips reklam "Du är en riktig kompis!!"
Störde mig lite på Pierres kompisar som var småbrudar men annars varit glad & trött.

Fredag (kommer typ se ut såhär): Tvätta, åka till jysk, köpa en garderob, systemet, hem och fixa till sig, och sen kommer micke och chrille:) Kul:) sen får vi se hur resten av helgen kommer se ut..kommer nog bli bra..bara braa:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0