Tisdag!

Gick upp jättetidigt idag (06.00) och var jättetrött. Orkade nästan inte ens ta mig upp ur sängen, ville helst ligga kvar en stund men man måste ju jobba.
Upp, klä på mig, äta frukost, borsta tänderna och sedan läsa Toys R´Us julreklam och sedan gå till jobbet.
Stress idag, blev lite försenat fast hann med nästan allt förutom att dammtorka hyllorna kanske.
Hanna hämtade mig efter jobbet (16.00) så åkte vi in till stan. Kollade på skor, fast jag vet att jag INTE ska ha fler. Har typ 20 par skor.
Åt på Mc Donalds efter det, ont i magen som fasen..Fast det hade jag redan innan vi åt på Mc Donalds..så det gjorde nog varken från eller till.
Är hemma nu, busade med katten och har hängt upp tvätt...det är väl en vanlig tisdag för mig.
Borde gått till körskolan idag och pratat med dom..Får gå dit imorn efter att jag har haft möte med min chef!


Puss!



     
                       ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0