Små jeans!

skulle ta på mig ett par jeans innan idag..skulle till jobbet och hade baggyjeans på mig men ville byta..
tyckte att jeansen såg lite små ut men drog på dom över benen MEN när jag skulle dra över jeansen över rumpan så gick det inte..då frågade jag martin om han hade tvättat dom..och han svarade ja, han hade tvättat dom i 60 (fast att det stod 40 på tvättlappen i byxorna) och DESSUTOM kastat in dom i torktumlaren..jeansen skulle ha varit i torkskåpet:/
DUMMA DIIIIIG:P
ska kolla på byxor imorn efter att jag har slutat. Likabra, har inte så himlamånga jeans kvar=/ funderar på om man kanske ska kolla på dendär klänningen som Gina Tricot har på reklamen nu..den blåa var riktigt frän:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0