Slänga är värst..

Vettefasen vad jag ska göra av alla mina saker:(
Vill ju ha kvar allting..allt från suddigummi till mappar med gamla teckningar.
Mamma har ju sparat en hel påse med saker jag gjorde när jag var liten..teckningar, saker gjorda av lera, gips osv.
Vill ju inte slänga allt, men jag kan ju inte ha det kvar heller. Det kommer ta way förmycket plats och jag blir galen!
Bokmärkes albumen SKA jag ha kvar, ska däremot ge bort mina högst älskade klistermärkes album till en liten tjej som jag nog tror att hon behöver mer än jag:) Dessutom är hon 4 och jag är 20! Wake up lixom:P
Har alltid haft svårt för att kasta saker, alltid..dumt och korkat är det men nu är det bara så att jag MÅSTE!
Fast..man kan ju alltid smyga ner lite saker i mina kartonger, som typ min gamla teservis som jag lekte med när jag var liten och ett par pyttesmåbyxor..hähä:)
*suck*..Inte visste jag att det skulle vara så svårt att packa:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0