Sjuk

Usch , känner mig febrig..är helt röd i ansiktet med (såg det i spegeln aldeles nyss!!!)
Känner mig lätt illamående och har ont i magen (inte just bara av den anledningen men iaf..)
Det blir ju inte bättre av att jag är på jobbet och ska ha natten heller..kände ju inte att jag mådde dåligt innan eller så..visst röd i ansiktet är jag väll jämt tycker jag..ska bli skönt att få lägga sig om typ en kvart..Hoppas INTE att jag blir sjuk nu:(

Helgen var iaf skön..tog ett par flyttkartonger hem till martin efter jobbet i fredags, plockade upp dom och tvättade..
I lördags tog vi en tur ner till stan och jag köpte röda stenar och en isbjörn:)
Igår sov vi länge och bara tog det lugnt, kollade på Erik & Mackan..Man borde fan bli antingen K1 fighter eller Ultimatefighting snubbe..Vore coolt..typ.
Micke berättade att världens bästa ultimatefighting snubbe är ryss och är lite mer än 2 meter lång..
Somsagt, man lär sig något nytt varje dag:)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0