Polis polis..

Mår extremt mycket bättre idag, men fortfarande trött dock. Gör ingenting..kan ju lägga mig tidigt ikväll. Ska ju ändå iofs upp vid 6 på morronen men då har jag iaf sovit liiiite:)
Fick värsta upprättelsen idag, blev själaglad:D
Nu har polisen ÄNTLIGEN gjort en riktig anmälan om skjutningen. Visst, imorn är det 2 månader sedan det hände och kanske i det senaste laget. Polisen kanske har som motto att "skynda långsamt"?:) vad vet jag.
Pratade i alla fall med en riktigt schysst polis som verkade lyssna på mig. Kommer förmodligen få papper hem & dom kommer även höra av sig till mig. GÖTT! Känner mig väldigt väldigt lättad förtillfället. Hoppas nu med bara att det händer något...
Näe du, blir välla till att duscha innan det blir dags att rädda dockor med mun mot mun metoden!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0