Hejhoppilöven

Känns vädligt tomt i mitt rum nu..plockade ner allt från väggarna innan (och Micke har redan frågat om han kan få Bobban affischerna och det ska väll kunna gå!) så rummet ser ju mycket mycket större ut!
Mitt rum verkar också vara ett hotell för folk som jobbar jour på helgerna!!..Joel hade sovit i min säng från fredagen till lördagen. Tur att inte jag kom hem på natten och såg att han låg där..då hade jag blivit arg:P Som tur väl är så jobbade jag natten. Morsan hade sagt till Jessika att jag kom hem på lördagen och bäddade sängen sen åkte jag igen..Faaast jag hanna med en skinkmacka med senap:)
Joel hade tydligen sovit i min säng från lördagen till söndagen med. Sa till honom att detta INTE är ett hotell..pyttsan!
Känner stressen lite med att inte hinna med att få ner allting tills på lördag. Fast det mesta ligger redan i kartongerna och väntar på att det ska bli lördag.
Ska ju till IKEA med, måste köpa garderob och en dubbelsäng. Fast det lustiga är att jag inte har fått min lönelapp än, och det brukar jag ju få typ 2 dar innan löning..lite orolig för hurlite pengar man kanske får?:/
Puss!
578

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0