^^)/&%¤""!563567#"&/

Otroligt händelserika nätter..drömde en natt att hela boendet jag jobbar på, brann ner. Drömde skitläskiga saker i natt med men som jag lyckats förtränga! Puhh, det är inte lätt att klara av dagen när jag har drömt mardrömmar hela natten egentligen. Dagen blir fel, efter som jag har sovit fel menar jag. Behöver iofs inte börja förrän vid 3..taack som fan asså!:) behöver verkligen ledighet..tog lite kål på mig med alla drömmarna:(
Kollade fresten på garderober igår på nätet. Kollade in IKEA's hemsida och det verkade som om dom har schyssta garderober. MEN, det sjuka är att dörrhandtag inte ingår i vissa garderober..Och då undrar jag..HUR fan ska man kunna öppna dom då? stå och klösa upp dörren eller? Kanske blir mer som ett workout pass för att bara få upp garderobsdörren?? Fast sen hittade jag en frän lösning på problemet, antingen får du köpa dörrknoppar till (du får välja helt själv, det fanns från runda till raka dörrhandtag!!^^) eller så designar du din egna..och jag väljer nog det senare alternativet:) Coolt att kunna göra en garderob som ingen annan har. Måste ju få plats med mina skor och framförallt kläderna kanske^^ hah!
Får nog ta och fortsätta packa ner mitt liv i alla dessa kartonger som snart kommer trilla över mig när jag ligger och sover:)

Puss!

                 ^^    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0