Usch vad jag skäms!

Satt på jobbet och tänkte gå in på aftonbladets hemsida och kolla om det stod någonting om jordbävningen som ägde rum idag (första jordbävningen jag har varit med om också för den delen!). Hittade det såklart och skumläste lite om detta. Sen tänkte jag att man kan ju kolla igenom hela hemsidan för att se om det stod någonting annat intressant. DET gjorde det verkligen MED RÅGE!
Artikeln heter "seglar genom skräckens hav!" och handlar om all skit som finns i stilla havet!!! Det ser ut som om havet är alldeles rent när dom filmar uppifrån. Alldeles knallblått hav, det ser inbjudande ut för ett bad. DÄREMOT när dom fiskar upp lite vatten i en glasburk så är vattnet grumligt, det flyter runt plastbitar blandat med papper. Dom hittar ett bildäck och en basketboll!?! Hör det hemma i ett hav?...
Började skämmas för hur männsikan beter sig mot haven, alla djuren och framförallt mot moderjord.. Kände hur jag blev blossande röd i ansiket, så mycket skämdes jag!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/vbstv/article3998477.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0