Konstigt inlägg:)

kom på när jag läste en annans blogg att jag inte har skrivit på ett par veckor, vilket är riktigt dåligt!

Har hänt ganska mycket de senaste veckorna:
* Fått reda på att jag blir av med mitt vikariat i slutet av Januari (chefen vägrar svara på varför tjänsten läggs ut!)
* Firade 11 månader med Martin.
* Kollat på lillsyrrans teateruppvisning.
*Träffade Josefin igår vilket är sjukt längesen jag såg henne senast!!
*Köpt julklappar..som även blev lite fördyra men det ska väl funka ändå!
osv osv osv..palla skriva allt man har gjort..hähä...

Ska beställa tid till en personlig tränare (så att jag vet hur JAG ska börja träna!)
Plocka upp julgranen imorn och förhoppningsvis baka lite julakakor.
jobba arslet av mig i ungefär en månad till på mitt älskade jobb:))))


Jag känner mig trots allt lite förvirrad. Varför blir jag utan vikariatet? varför händer allt mig? varför får JAG aldrig några riktiga svar från min chef? VARFÖR?

Jaja, får välla se hur det går!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0