Helg och åter helg!

Har haft det mysigt i helgen:)

I fredags var vi och handlade lite och senare på kvällen kom josse, Joel och Luciano. Klippte joels hår och rakade även honom..hah, jag som aldrig har rakat en kille med en vanlig rakhyvel. Det är ju inte precis samma sak som att raka benen. Vaxade hans ben med:P Såg ut att göra riktigt ont!!!


Somvanligt med så började vi prata om politik. Varför ska man alltid göra det på fyllan men aldrig nykter?..det är nog för att man läpper loss mer på fyllan, tyckte att det var tråkigt att prata om sådant. Blev inte bättre heller när vi skulle gå ner till taxin: Joel var som en ääääkta fyllegubbe,


Var ganska kul på oleo, fick ta hem martin i vanlig ordning, och jag utövade vissa saker som martin har lärt mig. Ungefär om man hamnar i bråk och vilket ställe är då bäst att slå en kille på? (om man är tjej och ska slå!!) var ganska roligt:P

Lördagen var det bara mys och igår så satte vi ihop julgranen. Det var konstigt med tanke på att jag och min familj alltid har äkta julgran. Kom även på att det blev liiite förlite julgranskulor så man kanske får ta och köpa fler någondag! ser lite fattigt ut:P

Och idag blir det nog att baka lite till, hittade ett recept som verkar riktigt buslätt och det är jordnötssmör i..mums:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0