Åå idaaaaaaag!

Jobbade natten till idag, vilket gick jättebra:)
myste med martin en stund innan han gick till jobbet.
sov ungefär 2 timmar, sedan var det bara till att vakna ordentligt. Knallade ner till shell för där stod hanna och väntade på mig med sin hynda:D
Gick runt i stan ett tag och letade julklappar. Hittade ett fränt pussel till mamma. Det var ett runt pussel med en hel del stjärnbilder på. Undrar hur hon kommer få ihop det:) ska köpa lim imorn med så att hon kan klista ihop det:)
Köpte en rubrikskub till min pappa som är värsta geniet på såna saker, iaf sodoku eller vad det nu heter:)
Hittade lite andra julklappar, till martin och jessika, Vet ju inte om dom läser här så därför skriver jag inte vad jag köpte:) men bra blir det! De vet jag:)
Åt på kinaresturang innan vi gick till bilen med alla våra inköp. Justdet, hanna och jag bytte julklappar med:) fick världens bästa mugg av henne!!! Det var en bild på henne och mig på den:)
Av mig fick hon 2 stycke "my little pony" och "sanning och konka, den elaka versionen!"..
Fick en försenad födelsedagspresent på jobbet igår med fresten! en riktigt schysst blomma. Krukan var som en kungakrona:))
Känner mig halvdålig idag med, ont i huvudeat och börjar först frysa, efter det svettas jag som en gnu...:( hoppas jag inte blir sjuk!!! VILL INTE BLI SJUK!!!
Nu hoppas jag att jag har kollat rätt dag, ska nog vara den dokumentären om killen som blev med barn..hoppas hoppas hoppas jag har kollat rätt!

Blir nog bättre snart, förhoppningsvis!!!!!
PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Laura

Önskar dig o familjen God Jul och Gott Nytt år.

Jag åker till Holland på tisdag och ska fira jul o nyår med min sambos familj. Stannar i Alvesta en snabbis på vägen hem den 2 jan.

Ha det bra!

Kram Laura

2008-12-18 @ 10:50:20
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/
Postat av: Hannaaaa

Haha hynda :D

2008-12-18 @ 11:42:35
Postat av: Helenaaaa

Ha det bra i holland laura:) god jul och gott nytt år:))

2008-12-18 @ 13:08:16
Postat av: från helena till hanna:)

jaaa:P din bil heter ju så nu:)

2008-12-18 @ 13:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0